فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع فایل های نادر و کاربردی بتوانیم پاره ای از مشکلات علمی دانشجویان، اساتید،دانش آموزان و سایر اقشار جامعه را حل کنیم

بایگانی

برترین پروپوزال : تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران:

 

Related image

 

شرح مختصر:

این فایل حاوی پروپوزال : تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران  (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا) می باشد که به صورت فرمت WORD -قابل ویرایش در ۱۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

بخشی از متن فایل :

مقدمه:

با توجه به تحولات و تغییرات به وجود آمده در فضای کسب و کار بین المللی و تاثیر آن بر

اقتصاد ملی کشورها، بسیاری از کشورها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از

بازارهای محلی به بازارهای خارجی، را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می­

کنند. توسعه بین المللی در عرصه کسب وکار  یک تصمیم بسیار مهم برای کشورها می­

باشد. بین المللی شدن در برخی کشورها به عنوان مقدم ترین سیاست عمومی است.

چرا که بین المللی شدن  نقش حیاتی در نوآوری صنعتی و توسعه اقتصادی جوامع

دارد. در محیط تجاری کنونی، بیش از هر زمان تنها چیزی که ثابت و پایدار مانده همان

پدیده تغییر است.  فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها

ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در

زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع

را وضع نمایند. بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین

المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار

استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب وکار بین المللی خود مورد استفاده

قرار می­دهند. حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و

دستیابی به صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش

ریسک، کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق وتوسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمین

مالی را میسر می­سازد.

یکی از ضروریات کشورهای درحال توسعه حرکت جامعه به سمت بین المللی شدن

می­باشد چرا که فشار رقابتی در حال افزایش و از طرفی کمک های مالی مستقیم و

پشتیبانی از طرف دولت ها کاهش یافته است.

 (Etemad 1999) عوامل متعددی بر بین المللی شدن کسب و کار تأثیرگذار است:

همچون عوامل استراتژی های کسب وکار ،عوامل استراتژی بازاریابی (Karadeniz,

Gocer. 2007).

.........................

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/2017/09/20/برترین-پروپوزال-…ر-استراتژی-بازار/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی