فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع فایل های نادر و کاربردی بتوانیم پاره ای از مشکلات علمی دانشجویان، اساتید،دانش آموزان و سایر اقشار جامعه را حل کنیم

بایگانی

برترین مجموعه فایلهای اتوکد مقاطع عرضی با تخفیف ویژه:

 

Image result for ‫اتوکد‬‎

 

شرح مختصر:

دانلود مجموعه فایلهای اتوکد مقاطع عرضی شامل ۲۵ فایل اتوکد

فایل  مجموعه جامع فایلهای اتوکد مقاطع عرضی انواع خیابان های شهری با فرمت dwg برای دانلود قرار داده شده است. این محصول برای استفاده در پروژه های حرفه‌ای و دانشگاهی به عنوان مقاطع تیپ میباشد.این نقشه ها کاملا اجرایی بوده و تمام جزئیات در آن مشخص شده است. 

 

شایان ذکر است تک تک این فایلهای اتوکد در سایتها و فروشگاهها با قیمتی معادل بفروش می رسد که ما این مجموعه بی نظیر را تقدیم شما عزیزان می نماییم.(برای مقایسه این محصول با سایر محصولات مشابه سایتها و فروشگاها،به حجم محصول دانلودی توجه فرمایید)

 

به منظور ایجاد هماهنگی در طراحی راه‌ها، ساخت و ساز و چگونگی استفاده و کاربری صحیح آنها ، مقاطع عرضی استاندارد باید به دقت رعایت گردند ، مگر این که دلایل ویژه‌ای وجود داشته باشد.

یک تصویر مثبت از فضا روی جاده ، می‌تواند به وسیله تغییرات ابعادی کاملا واضح و روشن ، که می‌تواند در طرح‌های مقاطع عرضی متفاوت باشد و دارای گیاهان گوناگون بسیاری روی لبه‌های خیابان‌هاست آفریده شود. منظره سازی جاده باید احساس خوبی از این امر به وجود بیاورد که نه تنها در یک جاده باز خارج شهر ، بلکه در داخل شهر نیز صورت بگیرد.

 

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.


نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۷ میکسر سنگ مصنوعی
سلام.ممنون از مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی