فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

فایل های مفید کم یاب

فروش فایل های مفید و نادر با نازلترین قیمتها

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع فایل های نادر و کاربردی بتوانیم پاره ای از مشکلات علمی دانشجویان، اساتید،دانش آموزان و سایر اقشار جامعه را حل کنیم

بایگانی

فایل مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه آن:

 

Image result for ‫دانلود مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه آن‬‎

 

شرح مختصر:

در این پست مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ آن که شامل پنج گزارش تدوین شده توسط مهندسین مشاور شهر و برنامه به عناوینی که در ادامه آمده است برای دانلود قرار داده شده است. فایل این گزارش ها کامل و به صورت PDF می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل این گزارش ها را از فروشگاه خریداری و به صورت یک فایل ZIP واحد  دانلود فرمایید .

 

عناوین گزارش ها :

جلد اول - مطالعات شناخت

جلد دوم- خصوصیات کالبدی

جلد سوم- جمع‌بندی-تجزیه و تحلیل و استنتاج از بررسی ها

جلد چهارم- برنامه و طرح توسعه

جلد پنجم- ضوابط و معیارهای طرح توسعه

 

شهر قزوین

مرکز شهرستان قزوین و در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز قرار گرفته است . شهرستان بوئین زهرا در جنوب، شهرستان تاکستان در جنوب غرب، استان تهران در شرق، استان زنجان در غرب و استان گیلان و مازندران در شمال آن قرار گرفته اند. اتوبان تهران – زنجان از شمال شهر و راه آهن تهران – زنجان نیز از جنوب شهر می گذرد. شهرک صنعتی البرز در جنوب شرق و شهرک صنعتی لیا در جنوب شهر واقع شده است . دشت قزوین بخشهای غربی، شرقی و جنوبی شهر را فراگرفته است.
مهمترین رودخانه های حوزه شهر قزوین رودخانه باراجین در شرق و رودخانه آلولک در غرب آن است.

توپوگرافی یا وضعیت پستی و بلندی زمین نقش مهمی در پایداری دامنه ها، حرکت سیالات ، استقرار تأسیسات انسانی و پراکنش و توسعه مراکز انسانی ایفا می کند.
حوزه شهری قزوین در دامنه های جنوبی رشته کوههای البرز و شمال دشت قزوین واقع شده است . به طور کلی بخش جنوبی حوزه استحفاظی قزوین دشتی و بخش شمال آن پایکوهی و ناهموار است. مهمترین ارتفاعات حاشیه شمال شرقی منطقه مطالعاتی ، کوههای بالا دره با ارتفاع ۱۸۷۶ در شمال روستای دیوار و ارتفاعات برج ( ۱۷۱۸ متر) در شمال اسماعیل آباد و ارتفاعات شمال و شمال غربی شهر کوههای واشرگیر ( ۲۰۴۵ متر) ، کوه ملار ( ۲۴۱۸ متر) ، کوه چکلو ( ۲۲۹۰ متر) ، سفید کوه ( ۲۳۶۸ متر) و کوه لور ( ۲۱۰۵ متر) می باشند. حداقل ارتفاع محدوده استحفاظی در جنوب آن ۱۱۷۰ متر و حداکثر ارتفاع در شمال محدوده استحفاظی ۱۶۲۰ متر می باشد.

 

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/2017/09/12/فایل-مطالعات-کام…وسعه-و-عمران-شهر/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی